Alla inlägg under mars 2007

Av Maria Jönsson - 30 mars 2007 11:44

Hm, det har jag tänkt på och just nu känns det som min mage alltid vill ha något. Jag är så oerhört hungrig för tillfället och samma visa var det igår innan vi gick till HG också. Jag känner mig fet, matglad. 10 min kvar nu, håll ut Maria!BTW, Ingen fotboll imorgon = Paarty ikväll! :)

Av Maria Jönsson - 29 mars 2007 10:01

Datorkunskap? - Icke sa nicke, i laddar upp inför HG istället?! :D Wounderful. Sitter för tillfället i datasalen med Hannah och Amanda, väntar på Amanda och Millan som är på lektion. Så fort de har slutat tänker iaf jag springa till HG och beställa något jävligt gott! Handbollen böjar ta slut oh fotollen börjar, vilket innebär att sommaren är på väg och det innebär i sin tur att jag mår väligt bra :) Sommaren kommer att bli den bästa hittills, känner det ända ner i tårna. Ropnäs, jobba med pappa och på annat håll, "en trevlig överraskning" och massa sol och bad med alla Brudarna! Clara, Hannah, Amanda, Amanda, Malin, Millan, Erika, Celisia <3 Och självklart många fler med dem.

Av Maria Jönsson - 27 mars 2007 15:14

Jag vill kunna umgås, kunna träffa folk, kunna lära känna folket som jag träffar och jag vill ha minnen som jag kan spara till när jag blir gammal.. Okej, riktigt så illa är det inte men nästan. Nu i helgen som var åkte jag till sundsvall för att spela cup, och självklart var det Tranan då = Jag missade den. Nu i helgen som kommer är det fest på Fredag, jag blev hur glad som helst eftersom jag inte har någon handboll, men då, då vettu är det Fotboll! Fy helvete! Jag tycker självklart att det är roligt, men just nu förstör det så enormt mycket! Och inte nog med det så ska damerna ha avslutning (vilket ska bli väldigt trevligt!) men tro på fan att Amanda, Hannah och alla ska iväg på en fest då, så en än gång missar jag att träffa folk. Detta suger stenhårt!! Jag missade de två föregående tranan som vi tjejer skulle gå på, jag missade förra festen och festen för det, tänker du aldig på mig gud? Förstår du inte att jag vill roa mig med mina små fina vänner?! Baaah på dig, ta dig i brasan! GE MIG SOMMARLOV!

Av Maria Jönsson - 26 mars 2007 12:26

Jag trodde inte att det skulle bli så här roligt att åka, men det visade sig blir mycker mer lyckat än jag trodde. Visst är jag besviken på resultatet, väldigt besviken på min coach men vi tillsammans hade det otroligt roligt, även under "väntetiden". Sundsvall cup , detta var det sista året vi var där, nu får man leva på minnerna där ifrån. Men det går självklart fler tåg med cuper och spel men inte med detta lag. Så ett Tack sitter inte fel. Allt är inte över, men laget spelar ingen cup tillsammans igen.. Handboll är inte bara en sport, det är en livsstil..över och ut...

Av Maria Jönsson - 22 mars 2007 08:07

Den vackraste stunden i livet var den när du komoch allt var förbjudetoch allt som vi gjorde den stunden vill jag göra omför det ekar i huvet'och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna..Jag älskar dig, hjärtat <3

Av Maria Jönsson - 21 mars 2007 08:13

Jo, ordspråket säger ju så. Därför gick jag upp kl 7 imorse och åkte till skolan till kl 8, fast vi börjar halv tio! Okej då, riktigt så var det väl inte. Utan jag blir väckt vid 7 tiden och kan inte somna om. Med en stor suck kliver jag upp och åker till skolan, och nu sitter jag här, 08.25 OM jag ska vara ärlig är jag rätt stolt ändå ;) Jag gör ju trotts allt lite nytta. Geografi, vatten, översvämningar. Det är vad som står på schemat juts nu. Börja jobba Maria! Fan vad du tjatar..

Av Maria Jönsson - 20 mars 2007 09:21

Det är vitt ute, igen.. Jag ställer mig den frågan Varför?! Men jag tycks inte få något svar.. Ta bort det! Jag vill ha grönt gräs, fåglar som sjunger och glass som smälter i solen och det vill jag ha nu! Okej Okej, sluta drömma, tillbaka till verkligheten.. Plugg Plugg Plugg och Handboll Handboll Handboll, hela veckan.. Det verkar inte gå min väg just nu..

Av Maria Jönsson - 19 mars 2007 19:36

Finns det någon gud? Just nu är han isf väldigt frånvarande.. Jag har fått en sticka under min nagel och det gör fruktansvärt ont! Jag tycker faktiskt att han kunade skona mig från detta, men tydligen inte.. :S Förövrigt så sitter jag och pluggar som en duktig samhällselev jag är. :D Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards