Direktlänk till inlägg 28 maj 2007

8 / 14 dagar!

Av Maria Jönsson - 28 maj 2007 19:47

Jag säger som Hannah Lindgren, jag har så mycket känslor inom mig att jag inte vet vad jag ska skriva om!? Ropnäs, sommarlovet, fredag?! Jag tar allt i den ordningen. Nu är det bara 14 dagar kvar tills vi åker till Ropnäs, och det är helt underbart att bara säga det, 14 dagar! åh, jag vill åka nu! :) Malin säger att det är jätte fin där och varm på althan osv. det gör mig ännu mer sugen på att sätta mig i bilden kl 9 och ha destination nortälje-ropnäs :D och malin har jobbat så hårt och lagt ner så mycket energi på att vi ska kunna åka, tackar dig så mycket för det gumman! allt kommer bli underbart! och sen har vi ju detta unerbara sommarlov! Gaaasch, det är snart här! 8 dagar skoltid + lite andra dagar. :) mitt liv är oslagbart för tillfället! :D och det bästa med sommaren är att jag ska tillbringa det med dom bästa vännerna som finns! Flickorna i klassen som har blivit så tajta, och herre gud i hilmelen vad glad jag är för det, för jag giller er så mycket! :) och sist men inte minst, fredag, utsparken och massa kul! åh, jag längtar som en took! förfest och efterfest hoppas jag, man vet aldrig! och så har jag bestämt mig för att vara inne på tranan, länge. det har ju liksom inte hänt förr ;) sen ska jag ju förmodligen sova med sötis-hannah :) hih. allt kommer bli så jävla bra!


 allt jag behöver har jag, och jag tackar gud för det :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jönsson - 9 september 2007 19:03

mitt nya "ansikte" utåt är;  www.my.opera.com/ewymaria

Av Maria Jönsson - 21 augusti 2007 21:06

Jag är inte bra på att skriva blogg, kass och helt värdelös. så vill ni ha något bra att läsa, en blogg som skrivs på "rätt sätt" besök då - http://bloggis.se/Shagrath...

Av Maria Jönsson - 20 augusti 2007 17:10

22/8 - då börjar allvaret igen. skolan. trotts att det kommer att bli det värsta, alltså tyngsta läsåret hittills så känner jag inte att det är jobbigt att skolan börjar på onsdag, tvärt om. Jag vill att den ska börja då, så man får struktur på livet...

Av Maria Jönsson - 24 juli 2007 16:12

 helgen som varit var fylld med skoj. Fredag brännbollsyra och festival och lördag jobb, yra och parken :) Hade enormt roligt alla dagar och det tackar jag självklart alla små söta vänner som är helt underbara :) Idag tisdag är det inge vidare väder ...

Av Maria Jönsson - 12 juli 2007 15:56

Jag önskar jag kunde skriva precis allt som jag känner för tillfälle t, men det kan jag inte för jag vet inte riktigt hur jag känner mig. allt går runt i skallen på mig. varför beter hon sig så, och varför inte han si? Jag vill skriva några väl valda...

Ovido - Quiz & Flashcards