Alla inlägg under maj 2007

Av Maria Jönsson - 31 maj 2007 09:45

Idag är det bal för dom lyckliga 3:orna på torsberg. Jag skulle också vilja ha en jätte fin klänning och vacker håruppsättning. Men jag får vänta två år till, sen ska jag stå där och alla ska kolla på just mig! Men idag får jag bara kolla, in fy skam det heller :)


Förövrigt idag skulle jag varit med Clara, men hon svarar inte så jag vet inte rikigt hur det blir. Träning ikväll också, har inte tränat på länge nu. och dessutom har jag fortfarande ont i foten, haha. ¨


och fredag, underbara fredag! allt käns så otroligt bra, före under och efter! drickan är fixad. :D just nu käns det som att ingenting kan gå fel. jag vet till och med vad jag ska ha för kläder på mig! ;D kort sagt - det kommer bli perfekt! :)




Av Maria Jönsson - 28 maj 2007 19:47

Jag säger som Hannah Lindgren, jag har så mycket känslor inom mig att jag inte vet vad jag ska skriva om!? Ropnäs, sommarlovet, fredag?! Jag tar allt i den ordningen. Nu är det bara 14 dagar kvar tills vi åker till Ropnäs, och det är helt underbart att bara säga det, 14 dagar! åh, jag vill åka nu! :) Malin säger att det är jätte fin där och varm på althan osv. det gör mig ännu mer sugen på att sätta mig i bilden kl 9 och ha destination nortälje-ropnäs :D och malin har jobbat så hårt och lagt ner så mycket energi på att vi ska kunna åka, tackar dig så mycket för det gumman! allt kommer bli underbart! och sen har vi ju detta unerbara sommarlov! Gaaasch, det är snart här! 8 dagar skoltid + lite andra dagar. :) mitt liv är oslagbart för tillfället! :D och det bästa med sommaren är att jag ska tillbringa det med dom bästa vännerna som finns! Flickorna i klassen som har blivit så tajta, och herre gud i hilmelen vad glad jag är för det, för jag giller er så mycket! :) och sist men inte minst, fredag, utsparken och massa kul! åh, jag längtar som en took! förfest och efterfest hoppas jag, man vet aldrig! och så har jag bestämt mig för att vara inne på tranan, länge. det har ju liksom inte hänt förr ;) sen ska jag ju förmodligen sova med sötis-hannah :) hih. allt kommer bli så jävla bra!


 allt jag behöver har jag, och jag tackar gud för det :)

Av Maria Jönsson - 27 maj 2007 17:29

Oj vad klockan gårfort när man har roligt!? haha. gårdagen gick fort, jädrans fort och det var rätt kul med :) hihi. kom hem sent också, JAG som alltid går hem först var hemma sent, strax efter 4. maaha. känner mig stolt(?) ;D allt sammans började hos marran kl 3 ungefär, hannah kom lite senare. jag och clara duschade och gjorde oss ordning och sedan kom sötis-hannah. åkte sedan till malm, trevligt. :) gick där ifrån vid 12 tiden i sällskap med Tobbe, Jesper, Timmie-. träffade någras andra på vägen med. gick då till max och sedan hem till Backåker. inte helt fel. :) och just nu sitter jag hos rickard och låter tiden rinna iväg.. måste plugga och sen vill jag kolla på film med pappi med :) hihi. får väl se hur mycket tidman får över :)


Adios!

Av Maria Jönsson - 24 maj 2007 09:33

Idag hade jag både data prov och svenska prov, datan gick piss och svenskan gick okej. hoppas verklgen på att jag får ett VG, för det innebär att jag får det i betyg. vill verkligen det. kom iaf hem vid strax efter tre idag och då var det bara att göra ordning matsäcken för på Adams dagis var det nå "mys" grejs så vi grillade krov oh kollade på husen som alla barn hade gjort. fina som få måste jag säga :) Och snart ska jag ta en prommis upp till sävstaås för att träna lite fotboll. jag har bestämmt mig, jag ska börja gå ut och gå oftare! det är bra och skönt, väldigt skönt. det är ju inge jobbigt, det tyckte jag förr, jag måste varit sjuk då? haha. nu ska jag börja min prommis. :)


Adjöken!

Av Maria Jönsson - 22 maj 2007 14:50

Jag skrev nyss en blogg, ett rätt långt blogginlägg. men jag tyckte inte det var så bra, jag skriver ju bara massa skit utan någon sammanhållning, bara skriver och skriver. dåligt..

Jag mår bra, annars. saker och ting börjar ordna upp sig.

Jag ser framemot dagarna och jag har faktiskt pluggat rätt bra.

Tackar mina vänner och familjen för allt stöd, ni gör mer än vad ni tror <3




/ Marran *

Av Maria Jönsson - 21 maj 2007 16:15

Allt börjar nu närma sig, sommalovet, Ropnäs, flickor små, semester med familj och massa mys med min pojke. det ska bli så underbart allt ihop! och nu är det ju bara 20 små dagar kvar till den omtalade "Bollnäs-veckan". Jag ser fram emot sommaren 2007, väldigt mycket. ta vara på tiden, den kommer inte igen!



I know that you are down right now, but keep on fighting, because you are good, you are doing the right things!

- Me my self and I.

Av Maria Jönsson - 15 maj 2007 12:41

Sitter vid en dator på torsbergsgymnasiet, skolan. skolan skolan skolan. men snart är det inte mycket kvar. det kommer gå fort, jag vill att det ska gå fort och jag vet att det kommer gå fort :D iaf om man hittar på massa saker med de man älskar. mysa med flickorna eller åka på husvagnstripp med familjen. trippen blir av nu till helgen och det ska bli skoj :) markus ska med och bettan kommer vara där. vi ska nog fiska lite, äta gott och bara må gott. det blir bra det.


oj, jag får inte glömma, cellan fyller år på torsdag ska ju gratta henne med! Wiippie :D


- Me my self and I

.

Av Maria Jönsson - 14 maj 2007 18:45

Ovido - Quiz & Flashcards