Alla inlägg under juni 2007

Av Maria Jönsson - 27 juni 2007 18:41

Jag har nu gjort det, klippt bort massa hår och tro på fan, det blev rätt bra måste jag säga. Det är kort - Kort?! Frågar syster.. Ja, kort blev det, strax ovanför axlarna. Men syster sa att det blev fint när hon väl såg det, så det var ju tur :) Hih.

Match igår med, fotboll.. Vi spelade en kass match, och det slutade 1-1..

Jag känner mig inte alls nöjd.. Vi ska spela bättre imorgon, och det lär inte bli så svårt att spela bättre än igår.. usch..


Nu ska jag och mamma åka och kolla på F 17:s match. Hoppas dom vinner! :D

Av Maria Jönsson - 25 juni 2007 16:28

Första dagen med de gamla är nu över, och jag måste säga att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra :) Jag fick mata några, gå ut och gå osv. haha, vissa är förjävla roliga måste jag säga. hihi.



För övrigt så känner jag mig nöjd, jag har äntligen beställt klipptid, nu jävlar ska här rensas. Inte ska jag klppa mig nå fjuttigt heller, bättre att slå på stort när man ändå är på gång liksom. Okej, så drastiskt ska jag inte uttala mig, men jag ska fan hitta på nå annat, jag har ju sett ut så här ett tag nu. Faast jag kan tänka mig att det blir ungefär som jag har nu fast lite kortare :) hoppas det blir bra, och annars växer skiten ut sent ;) haha.



I miss my girls..

Av Maria Jönsson - 24 juni 2007 17:54

Var snäll mot äldre människor, de har det inte så lätt :) Så det är vad jag ska göra två veckor framöver, sommarjobba inom äldreomsorgen. Det är väl inte världens bästa jobb, men det duger helt klart! kl. 09.00 ska jag vara på plats imorogn, samma gäller för Hannah så vi gör sällis. hihi. Jag har inga förväntningar, tro det eller, så man andra ord så tar jag det som det kommer. Och jag tror att det kommer bli bra, på ett eller annat sätt :)




Jag slipper iaf gå och lukta fisk hela dagarna ;D  



Av Maria Jönsson - 21 juni 2007 13:13

Malin Persons landställe, en stuga i Ropnäs! en stuga full med överraskningar och skratt. en stuga som jag och 5 andra tjejer har spenderat första veckan på sommarlovet i. Allt sammans började en morgon då mamma kom ner och sa att bilen som vi skulle åka med var förstörd, inbrott. med andra ord var det lite små panik över hur vi skulle ta oss ner till norrtälje. men pappi fixade det hela och vi kom ner till norrtälje skonade :) dagarna gick, fyllda med skratt, solning och en och ett annat dopp. det hela fungerad helt okej, vad kan man vänta sig av 6 tjejer under samma tak i över en vecka? jag är stolta över oss ;) Väl hemma var jag helt utmattad i kroppen, mycket partande gjorde det hela inte bättre. trotts de skulle jag spela fotbolls match dagen efter. nu sitter jag hemm och längtas efter mina flickor och midsommar! 

Av Maria Jönsson - 2 juni 2007 22:31

För tillfället sitter jag i Markus knä och bara myser, har hans armar runt min midja och jag känner verkligen att detta är rätt! Kärleken är på riktigt, och för alltid! Mitt hjärta har han i sin hand <3


Gårdagen var det utsparken, riktigt roligt inne på tranan, dra helvete! Dansade som bara den, det var så otroligt länge sen jag dansade över huvudtaget. innan var vi hos Silvan, helt okej. Jag satt och spelade in filmer på telefon som man kan skratta åt hundra gånger om! haha. Och sen var det planerat att vi skulle på efterfest, men det blev inget av med det. Jag måste säga att det var killarna som bangade.. inte alla, men de flästa. lite tråkigt faktiskt. åkte därför hem till hannah och sussa. vaknade kl 12.00 av att malin ringde, gick ner och käkade frukost och sen gick jag hem, hade nämligen lovat mammi att vara barnvakt :)  


Nu ska jag och Mackan cykla hem till mig och mysa till en film, bara jag och min älskade! <3 Kärleken är evig när vi är tillsammans, ingenting är större än det här! drömmen om dig en gång, drömmen om dig är sann. föralltid tillsammans!

Ovido - Quiz & Flashcards